Orientarea justițiabilului în cadrul instanței de judecată

La sediul instanțelor judecătorești există diferite compartimente unde cetățenii se pot adresa direct și pot cere informațiile și îndrumările de care au nevoie:

 

  • 𝐁𝐢𝐫𝐨𝐮𝐥 𝐝𝐞 𝐈𝐧𝐟𝐨𝐫𝐦𝐚𝐫𝐞 𝐬̦𝐢 𝐑𝐞𝐥𝐚𝐭̦𝐢𝐢 𝐏𝐮𝐛𝐥𝐢𝐜𝐞 – aici se depun cererile de furnizare a informațiilor publice și se înregistrează petițiile adresate instanței
  • 𝐑𝐞𝐠𝐢𝐬𝐭𝐫𝐚𝐭𝐮𝐫𝐚 – se primesc și se înregistrează cererile de chemare în judecată şi orice alte cereri sau acte în legătură cu dosarele instanței
  • 𝐀𝐫𝐡𝐢𝐯𝐚 - gestionează dosarele din instanță; aici părțile implicate pot solicita studierea acestora
  • 𝐀𝐥𝐭𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐚𝐫𝐭𝐢𝐦𝐞𝐧𝐭𝐞: biblioteca şi compartimentul de documentare, compartimentul de informatică juridică, departamentul economico-financiar și administrativ, compartimentul de documente clasificate etc.

 

Toate aceste departamente asigură o bună organizare în cadrul instituției. Pentru mai multe informații, accesează broșura online privind 𝐎𝐫𝐢𝐞𝐧𝐭𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐣𝐮𝐬𝐭𝐢𝐭̦𝐢𝐚𝐛𝐢𝐥𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐢̂𝐧 𝐢𝐧𝐬𝐭𝐚𝐧𝐭̦𝐚 𝐝𝐞 𝐣𝐮𝐝𝐞𝐜𝐚𝐭𝐚̆: https://bit.ly/3b925bn sau solicită flyer-ul la sediile instanțelor și parchetelor.